Urmărirea comenzii tale
După ce ai înregistrat comanda, poți urmări statusul acesteia din contul tău de client, în secțiunea „Comenzile mele”.
Modificare sau anulare comandă
O comandă poate fi anulată sau modificată în maxim 2 ore de la plasarea acesteia, înainte de procesare și expediere, contactând echipa noastră de suport cât mai curând posibil.
Dacă comanda a fost deja expediată, aceasta nu mai poate fi anulată, dar poate fi returnată conform politicii de retur.
În cazul plăților efectuate cu cardul, după anularea tranzacției, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
Pentru modificări sau anulări, ne puteți contacta la:
📧 comezi@topcafe.ro sau
📞 0742562214.
Livrare prin curier (standard)
Comenzile sunt livrate în 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea acestora.
Livrările sunt gestionate prin Ecolet, care colaborează cu firme de curierat precum Cargus, DPD, GLS, Sameday, Poșta Română și Fan Courier
Taxa de transport este de 25 lei (TVA inclus) pentru comenzile sub 500 lei.
Pentru comenzile de peste 500 lei, livrarea este gratuită.
Dacă adresa de livrare se află în afara ariei de acoperire a firmei de curierat, se poate percepe o taxă suplimentară de 20 lei. În acest caz, puteți opta pentru livrarea gratuită la cel mai apropiat sediu al curierului.
În cazul perioadelor cu promoții speciale, precum Black Friday, Paște sau Crăciun, comenzile vor ajunge cu mici întârzieri.