
1. Ce fac daca am primit un produs defect?
Întelegem ca nu este deloc o situatie placuta pentru tine. Dar, te asiguram ca suntem foarte prompti de fiecare data si rezolvam rapid pentru ca stim cat de important pentru tine.
Chiar daca se intampla foarte rar, la tine poate ajunge un produs care nu functioneaza asa cum ar trebui. In acest caz, te rugam sa ne contactezi telefonic la numarul 0742562214 sau pe email la contact@topcafe.ro si sa ne trimiti fotografii cu produsul care poate fi deteriorat de la transport, nefunctional sau cu piese lipsa. Important este sa ne comunici acest lucru imediat ce descoperi ca exista o problema cu produsul primit. Vom veni imediat cu o solutie buna pentru tine.
2. Ce fac daca lipseste un produs din comanda?
Încercăm sa verificam de mai multe ori inainte de a inchide un colet, dar daca se intampla asta, pesemne ca pe undeva prin sistemul nostru s-a strecurat o eroare. Nu este motiv de îngrijorarea: rezolvam prompt. Important este sa ne contactezi cat mai curand ca sa ne aduci la cunostinta acest lucru. Ne poti suna la numarul 0742562214 (in timpul orelor de program) sau ne poti trimite un email la adresa contact@topcafe.ro. Vom reveni cat mai curand cu raspunsul pentru tine.
3. Ce fac daca mi s-a livrat alt produs decat cel comandat?
Daca ai primit un alt produs decat ceea ce ai comandat, contacteaza-ne numaidecat. Vom identifica problema si ne vom asigura ca primesti cat mai rapid fix produsul pe care l-ai comandat. Scrie-ne pe email la contact@topcafe.ro sau si mai rapid, suna direct la 0742562214 (in timpul orelor de program) - un agent topcafe te va ajuta.
4. Ce fac daca daca stocul unui produs este epuizat, cum pot afla cand intra din nou in stoc?
Pe site, avem activa functia "Alerta stoc". Poti da click aici, poti introduce adresa de email si imediat ce acel produs va intra in stoc, vei primi pe email o notificare in acest sens. Atât de simplu!
5. Ce fac daca nu ma descurc sa plasez comanda online. Pot plasa o comanda telefonic?
Desigur, cu mare drag! Desi e atat de simplu sa plasezi comanda online la noi pe site (la orice ora din zi sau noapte), intelegem ca ai putea dori sa vorbesti direct cu noi si sa ne dai comanda la telefon. Si noi suntem entuziasmati sa discutam de fiecare data cu clientii nostri. Deci, vrei sa faci o comanda telefonic? Suna la 0742562214 si un agent topcafe iti va raspunde imediat!
6. Ce fac daca nu stiu unde este comanda mea?
Poti verifica statusul comenzii si traseul curierului accesand emailul de confirmare cu expedierea comenzii. Iti mai spunem ca toate comenzile plasate de luni pana joi, pana in ora 12. ajung in 24 - 48 de ore la destinatie, iar comenzile plasate dupa ora 12:00 sunt livrate in 48 - 72 ore. Daca plasezi o comanda vineri, dupa ora 12, o vom trimite luni si va ajunge marti la tine sau direct la persoana caruia vrei sa-i faci o surpriza.
7. Ce fac daca nu am reusit sa platesc cu cardul.
Hmmm... se pare ca ceva nu a functionat bine. Daca nu ai putut plati prin card, te rugam sa ne suni la numarul 0742562214(e mai rapid) sau sa ne scrii pe adresa contact@topcafe.ro. Vom putea genera pentru tine un nou link de plata, 100% securizat, care va fi valabil timp de 24 de ore. Desigur, daca te razgandesti si nu mai vrei sa platesti prin card, ci ramburs - la curier, vom face modificarile necesare pe comanda, asa cum preferi.
8. Ce fac daca nu am primit email de confirmare comanda?
un posibil motiv ar fi ca ai introdus gresit adresa ta de email. Uneori, din graba, se poate intampla ca adresa de email sa nu fie introdusa corect la plasarea comenzii. Daca vrei sa verificam impreuna acest lucru, te rugam sa ne contactezi la numarul 0742562214.